Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht: dameselftal Rotterdam (noord)

  • Sanne

    Beste voetbalsters,

    Ik ben sinds een jaar woonachtig in Rotterdam en zoekende naar een dameselftal. Ik heb een paar jaar terug gevoetbald, inmiddels begint het weer te kriebelen en zou ik graag weer een balletje willen trappen.

    Wie heeft een tip? Of weet waar er ruimte is in een team?

    Alvast bedankt,

    Groetjes,

    Sanne (26)

  • Samantha

    Hoi Sanne,

    Wij zijn recentelijk een nieuw damesteam begonnen bij R.V.V. Blijdorp en we zoeken nog een paar meiden om het team compleet te maken! We trainen elke dinsdag om 20:00 en gaan vanaf komend seizoen meedraaien in de competitie. Stuur me maar een berichtje als je interesse hebt om mee te trainen!

    Samantha

  • Mylene

    Hallo Sanne,

    Wij van S.v BVCB Vrouwen zijn hard op zoek naar dames! Wellicht wil jij ons team versterken! Bvcb is gelegen in het plaatsje Bergschenhoek. Dat is ongeveer met de fiets 15 minuutjes.

    Volgend seizoen spelen wij 5de klasse dus je kan altijd meedraaien op dit niveau.

    Graag zie ik je reactie tegemoed.

    Groetjes

    Mylene

  • Annemarie

    Hoi Sanne,

    Ook wij bij A.G.E. (in Rotterdam-Noord), zijn op zoek naar meiden/dames. Wel of geen talent of ervaring, je vindt altijd wel je plekje in een van onze twee dameselftallen. Onze dames 1 speelt 2e klasse en onze dames 2 4e klasse, beiden op zondag.We zijn een heel diverse groep meiden en dames van verschillende leeftijden en achtergronden, maar hebben een supersfeer en spelen een leuk potje voetbal. We trainen op dinsdag- en donderdagavond (minimaal 1x per week trainen hoort er wel bij).

    Lijkt het je wat? Kom een keer vrijblijvend meetrainen of bij een wedstrijd kijken.

    Je kunt contact opnemen met mij via mijn telefoon of mail 06-51920156/amboom@hotmail.com.

    Groetjes en wie weet tot ziens!

    Annemarie

  • Carlijn

    Hee Sanne,

    Wij hebben een heel gezellig damesteam in Rotterdam. De meeste meiden wonen in Blijdorp.

    Op dit moment trainen we bij Leonidas, volgend jaar waarschijnlijk bij GGK in Blijdorp.

    We zoeken nog versterking voor ons team, misschien wil je een keertje meetrainen?

    Nu trainen we op donderdag en spelen wedstrijden op zaterdag (5e klasse).

    Je bent van harte welkom!

    Groetjes,

    Carlijn

    carlijnvanzessen@gmail.com