Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vrouwenvoetbal 35+ : zoekt vrouwen en teams regio A'dam

  • clarie verwers

    Beste Voetbalsters,

    Samen met een aantal dames van verschillende clubs in Amsterdam zijn we met de KNVB in gesprek om een competitie van de grond te krijgen voor 35-plussers. Mits er voldoende animo is kunnen we volgend seizoen (2014-2015) al van start. Het zal er dan als volgt uit gaan zien:

    - wedstrijden op zaterdag(middag)

    - 35+ spelers (dus vanaf 35)

    -7 tegen 7

    -half veld

    -onbeperkt wisselen

    -2x 35 minuten speeltijd

    -buitenspelregel vervalt

    -we spelen om de week een wedstrijd (dus eens in de twee weken)

    -dispensatie voor één speler van onder de 35 in het veld (je kan er dus meer hebben per team, maar er mag er steeds maar één meespelen)

    -We maken gebruik van een héél veld zodat er tegelijkertijd bij één club twee wedstrijden kunnen worden gespeeld (is efficiënt én gezellig)

    -het thuisspelende team regelt scheidsrechter(s) en materiaal

    Wil je je als team inschrijven of heb je nog vragen, dan kan je mailen naar clarieverwers@hotmail.com of bellen naar 06 43 10 33 20.

    We horen graag van jullie!

    (we proberen voor 1 juli voldoende teams op de been te krijgen)

    Met vriendelijke groet,

    Clarie verwers

  • ilse

    belangrijke toevoeging aan get bericht over vrouwen 35+ in Amsterdam e.o. is dat je je ook kunt inschrijven als individu.

    Dan zorgen we dat je in een team terecht komt.

    gr. Ilse & Clarie

  • Kit

    Ik wil me graag aanmelden.

    Ik hoor wel wat jullie ‘procedure’ ;-) is, ik ben allang op zoek naar iets dergelijks dus lijkt mij heel erg leuk!