Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Fanatieke keepster zoekt team, buurt Rotterdam

  • Michelle

    Lieve voetbalvriendinnetjes,

    Ik ben Michelle, 22 jaar en kom uit Rotterdam.

    Vanwege een blessure ben ik op mijn 16e gestopt met voetballen/keepen!

    Nou ben ik vorig jaar weer begonnen maar het team waarbij ik speelde was niet helemaal mijn ding,

    Ik was denk ik te fanatiek!

    Ik zoek een leuk, gezellig team, dat natuurlijk fanatiek is en voor de winst wil gaan!

    Je kunt me bereiken op michellekamper@msn.com

    Groetjes!!

  • Peter Bloothoofd

    Michelle we zijn bij VV Brielle al een jaar op zoek naar een keepster met wat ambities.

    Momenteel rouleren een aantal speelsters in het doel en spelen hoog mee in de tweede klasse.

    Het is natuurlijk wel en stukje rijden naar Brielle maar misschien wil je eens een keertje mee komen trainen.

    We trainen MA/WO van 20:15 tot 21:30.

    Als het je wat lijkt dan hoor ik graag van je.

    m.vr.gr.

    Peter Bloothoofd

    Team leider VV Brielle VR1

  • petra

    Hoi Michelle wij hebben elkaar volgens mij al gesproken ik ben leidster/trainster van dames 2 en ma1 dames 2 speelt 5 de klasse want daar begin je in en onze keepster is al een tijd geblesseerd fanatiek zijn wij wel kom anders een keer langs bij CWO Vlaardingen

    gr Petra

    p.schriel@upcmail.nl

  • Samantha

    Hi Michelle,

    Wij zijn recentelijk een nieuw damesteam begonnen bij R.V.V. Blijdorp (Rotterdam - naast de dierentuin) en we zoeken nog een keepster :) we trainen elke dinsdag om 20:00. Vanaf augustus gaan we meespelen in de competitie. Stuur me maar een berichtje als het je leuk lijkt om mee te trainen!

    Groetjes,

    Samantha

  • Carlijn

    Hoi Michelle,

    Wij hebben een superleuk damesteam in Rotterdam!

    We spelen 5e klasse en trainen op donderdag (volgend jaar woensdag of maandag) en wedstrijden op zaterdag.

    Nu zitten we nog bij Leonidas, maar volgend jaar gaan we waarschijnlijk naar GGK in Rotterdam Blijdorp.

    We spelen nu 3 jaar en hebben nog nooit een vaste keepster gehad, dus we zouden heel erg blij met je zijn!

    Vind je het leuk om een keertje langs te komen?

    Groetjes,

    Carlijn

    carlijnvanzessen@gmail.com