Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht; Leuk vrouwenelftal in Rotterdam

  • Maaike

    Ik woon sinds een klein jaartje in Rotterdam en heb nu sinds +/- 3 jaar niet meer gevoetbald. Sinds ik niet meer sport en af en toe een balletje trap begint het ‘voetbalgevoel’ van vroeger weer terug te komen! Ik heb +/- 11 jaar gevoetbald denk ik en zoek dan nu ook een leuk en gedreven vrouwenelftal in Rotterdam om een keertje mee te trainen om te kijken of ik weer wil gaan voetballen.

    Er is alleen best veel aanbod en ik zoek echt een team waar de leeftijd boven de 18 zit.

    Ik hoor graag waar ik dan terecht zou kunnen voor een meetraindag:)

    Groeten,

    Maaike

  • 16hoven

    Maaike,

    Je kunt contact met mij opnemen via 0657591929 voor meer info. Ik kan je dan ook uitleggen hoe e.e.a. werkt bij onze vereniging.

    M Scholten

  • Roosje

    Hoi Maaike

    Je ben welkom bij Gezocht:

    VOETBALVROUWEN

    SV Lombardijen is op zoek naar enthousiaste speelsters die ons damesteam willen komen versterken.

    We trainen wekelijks op maandagavond en woensdagavond en spelen wedstrijden in de 5e klasse op zaterdag.

    Gewonnen of verloren de 3e helft blijft altijd een feestje! :-)

    Heb je op voetbal gezeten of juist nog nooit een bal aangeraakt en lijkt het je wat om met elkaar te sporten? Kom dan gerust een keer meedoen!

    Stuur voor meer informatie een mailtje naar: vrouwenlombardijen@outlook.com

    of check:

  • Ancella

    Hoi Maaike,

    Ik stuur je toch even een berichtje, maar misschien heb je al een nieuwe club gevonden.

    Mocht je nog geen nieuwe club hebben dan wil ik je bij deze laten weten dat we bij HBSS in Schiedam ook nog nieuwe speelsters zoeken.

    Wij spelen op zaterdag in de 5e klasse. We vinden het erg leuk om met de dames een balletje te trappen en gezelligheid is hierbij ook belangrijk. Op 1 dame na is iedereen boven de 18 jaar bij ons. Gemiddelde leeftijd is 25.

    Je bent van harte welkom om een avondje met ons mee te trainen om te kijken of je weer wilt voetballen en of wij een geschikt team zijn voor je.

    Voor meer informatie kun je mailen naar dames@hbss.nl of contact opnemen met Renate Mcpherson 06-28786764 (een van onze speelsters en tevens damescoördinator).

    Succes met je keuze!!

    Groetjes,

    Ancella