Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Damesteam in Rotterdam- zuid gezocht!!!

  • Roosje

    Damesteam in Rotterdam- zuid gezocht!!!

    Ik zoek naar een voetbalclub in Rotterdam- zuid

    Voor me studie ben ik nu naar Rotterdam- zuid verhuist dus vandaar Wie o wie zoekt nog een spelers die altijd 3e klasse heeft gespeeld als (keepsters) Ik ben elke keer trouw aanwezig ,Ik ben 29 jaar.

    Dus speelt u/kent u een club in Rotterdam- zuid (het mag ook weer 3e klasse of hoger/lager zijn dus )laat me weten aub

    Groetjes

    Roosje

  • Stefanie

    Ik ben hier ook benieuwd naar…

  • 16hoven

    Dames, bel maar even met 0657591929 voor info. Is geen club op Zuid maar in Rdam Noord. Afstand hoeft geen bezwaar te zijn denk ik. Hebben nu ook een speelster uit Rdam Zuid.

  • Stefanie

    Voor mij geen probleem ik woon zelf in noord. Alleen heb ik geen ervaring.. Denk wel

    dat ik goed ben haha en ben bijna 26. Denk telkens dat ik te oud ben ervoor maar lijkt

    Me super leuk!

    Welke club?

  • 16hoven

    RCSV Zestienhoven

    Je kan altijd bellen voor meer info op nr 0657591929

  • Ronnn

    Hallo Roosje en Stefanie . op iets meer dan een half uurtje bij jullie vandaan ligt een leuke Plaats en Club Almkerk. Almkerk vrouwen 1 speelt 4 e klasse en is op jacht naar promotie 3e klasse we hebben ook een vrouwen 2 . Bij Almkerk staat een goede organisate oa door een goed vrouwen bestuur Daaroor is almkerk al jaren actief op het gebied van Vrouwen voetbal. Wij zijn zaterdag gestart mett de voorbereiding en misschien vinden jullie het leuk om eens mee te draaien om te kijken of je het wat vind , als je reizen niet erg vind uiteraard ik hoor graag wat van jullie .

    Groetjes Ron

    Trainer Almkerk vrouwen 1

  • Ancella

    Hallo Roosje en Stefanie,

    Ik weet niet of jullie al gekozen hebben voor een specifieke club. Ik speel zelf momenteel bij HBSS in Schiedam.

    Wij zijn momenteel ook op zoek naar nieuwe speelsters voor dit seizoen maar ook voor volgend seizoen.

    Indien jullie geïnteresseerd zijn kunnen jullie eventueel mailen met dames@hbss.nl of bellen met 0628786764. Het telefoonnummer is van Renate Macpherson, een van onze speelsters maar tevens damescoördinator. We spelen vijfde klassen en vinden het belangrijk dat we beter worden maar ook dat we het gezellig hebben.

    Vrijblijvend meetrainen mag altijd.

    Groetjes,

    Ancella

  • Kirby

    Beste Roosje!!!

    Wij zijn op zoek naar een Reserve Keepster !

    Onze club zit in Rotterdam zuid oldegaarde! DEHMUSSCHEN DA1

    Ons team is heel erg leuk en de leeftijd is tussen de 19 tm 45 jaar!

    Kom een keer bij ons mee trainen! Dit zouden wij erg op prijs stellen!!!

    Wij zijn dit jaar hard op weg naar t kampioenschap! 1 gelijk en 6 gewonnen en gaan waarschijnlijk promoveren naar de 2e klasse!

    Mocht het je aanstaan kom dan een x naar onze training

    Wij trainen iedere Dinsdag&Donderdag van 20.00 tm 21.30 onder leiding van Rob Schiedon

    Neem even contact op met mij Kirby404@msn.com of met Jolanda ook van mijn team Jolandadeh@hotmail.com