Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Meiden en Dames gezocht om te voetballen bij DHZ, op Rotterdam-Zuid

  • Denise Z

    Wij zijn een gezellige voetbalclub op Rotterdam-Zuid en we voetballen nu al 3 seizoenen bij DHZ (tegenover het Feyenoordstadion)

    We hebben nu 2 teams, die op de zaterdag spelen: een elftal dat 3de klasse speelt en een 7-tal dat 7de klasse speelt. Maar we willen graag volgend seizoen met 2 elftallen gaan spelen. Dus zijn we op zoek naar nog meer meiden…

    Dus als je interesse hebt om te komen voetballen …. GRAAG!!! Maakt niet uit of je heel veel ervaring hebt of juist helemaal niet.

    Het duurt nog wel even voordat het nieuwe seizoen gaat beginnen, maar we trainen nog wel en er zijn misschien nog wel een aantal toernooien waar we nog aan mee kunnen doen … om eventueel al aan elkaar te wennen voordat het nieuwe seizoen gaat beginnen…… EN we hebben ook altijd veel feestjes… :-)

    Dus meiden en dames als je van GEZELLIGHEID houdt en toch ook op een beetje niveau wilt spelen dan ben je bij DHZ dames op het goede adres.

    Bekijk anders onze site even:

    Club DHZ

    Locatie Adres

    Adres Olympiaweg 272

    Postcode 3078 HT

    Plaats Rotterdam

    Telefoon (010) 4194669

  • Jipke

    Ik had gehoord dat het een hele leuke club is met veel spontane meiden!

    en aangezien ik nu zie dat jullie graag meiden er bij willen hebben lijkt me dat echt hartstikke leuk!

    laat me graag meer weten hier over! het email adres heb je.

    Groetjes Jipke.

  • Daísyy

    Vanaf hoe oud is dit?

  • Denise

    Hallo Daisy….

    Nou de jongste speelster bij ons is 13…. dus vanaf die leeftijd kan het al. Dus als je interesse hebt moet je even een berichtje achterlaten op het gastenboek van dhz dames of een mailtje naar Dhzdames1@punt.nl.

    Zou leuk zijn.

    Groetjes

    Denise

  • Alisha

    Hi Denise,

    ik ben opzoek naar een leuk meiden voetbal team. Hoe kan ik me inschrijven?

    Groetjes,

    Alisha

  • Denise

    Hoi Alisha, beetje laat maar ja, vakanties enzo ;) Mogelijk heb je al een andere vereniging gevonden maar anders ben je van harte welkom. We trainen deze maand augustus nog elke maandag en donderdag om 19.00 uur. Kom gewoon gauw een keertje meedoen. En voor alle gegevens, in mijn eerste posting staan alle gegevens. En hou onze site “ http://dhzdames1.punt.nl ” in de gaten!

    Hopelijk tot gauw. X Denise

  • Hasibe

    Beste Denise,

    Ik heb vanaf mijn 12de tot mijn 15de bij Hermes D.V.S gevoetbald, inmiddels ben ik 20 jaar en ben weer van plan om te gaan voetballen. Ik had 3 vraagjes: 1) Hebben jullie ook een damesteam of ben ik te oud voor deze vereniging ?

    2) Ben ik te laat voor inschrijven ?

    3) Kunt u meer info geven over de contributie?

    Ik hoop op een zo spoedig mogelijk antwoord

    Met vriendelijke groeten,

    Hasibe

  • Denise

    Hallo Hasibe

    Leuk dat je hebt gereageerd!!

    Maar om antwoorden te geven op je vragen…

    1) Ja we hebben zelfs 2 damesteams. 1 Elftal, die 3e klasse speelt en een 7-tal, die ook lekker bovenin de competitie meedraait.

    2) Je bent niet te laat voor inschrijven, dat kan het hele jaar door…. -)))

    3) We zijn al op de helft van het seizoen, dus als je je bij ons inschrijft zou je de helft van de contributie moeten betalen…. dat is ongeveer 65 euro

    Als je erg geinteresseerd bent kun je misschien morgen al een keertje meetrainen… we trainen namelijk op maandag van 19:30 tot 21:00 uur en op donderdag van 19:00 uur tot 20:30 uur..

    Dus je bent van harte welkom!!!

    Je kan ook onze site een keer bekijken…http://dhzdames1.punt.nl. of anders daar een berichtje achterlaten, of daar anders je privemail doorgeven via webmail

    Nou hopelijk tot ziens

    Denise

  • Tugce Elbay

    Hallo,

    Ik ben Tugce Elbay ik wil ook graag spelen in jullie team ik ben 13 jaar mijn broer Burak Elbay speelt ook bij DHZ ze noemen hem jayjay misschien kennen jullie hem wel maar ik heb dit wel eens eerder gestuurt maar ik heb niks gehoort maar mijn broer zij als het mag van mijn ouders dan mag het ik ben ook geopereerd aan mijn hard en ik denk dat mijn moeder het nog wel wat eng vind voor mij maar ik wil heel graag profvoetballer worden en mijn broer heeft met de coach van jullie gesproken en hij zij dat ik mag meedoen en ik wil heel graag iets van jullei horen.

    Groetjes Tugce Elbay(:D

  • Denise

    Dames wij zijn nog steeds geinteresseerd in meiden en dames die ook gezellig willen voetballen.