Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dames voetbal DEN HAAG, waar kan ik voetballen

  • Kim

    Hallo,

    Ik wil graag voetballen, ben 24 jaar kan aardig voetballen alleen alweer een tijd geleden.

    Ik heb geen conditie maar toch wil ik weer voetballen, wie wat waar kan mij adviseren wel naar een serieus team gezocht!

    alvast bedankt

    Kim

  • Sajed

    Hi Kim,

    Ik weet niet of je nog geinteresseerd bent,ga vanaf volgende week de vrienden team van mijn vriendin trainen.Het is een voetbalclub in Honselersdijk 5-10 min van Den Haag verwijderd .Zij hebben nog 4 pers.nodig,ik weet dat de voetbal seizoen bijna is afgelopen,maar als we nu alvast een team hebben kunnen we de nieuwe seizoen goed beginnen.heb je nog interesse stuur mij een mailtje met je naam en nr en dan neem ik wel contact met je op

    Gr. Sajed Bechan

    sajedbechan@hotmail.com

  • v.v. Haagse Hout

    Voetbalvereniging v.v.Haagse Hout is nog met spoed op zoek naar dames.

    Misschien is het wat voor jou?

  • Haagse Hout dames

    Hallo Kim,

    ben je nog op zoek naar een club

    we zoeken nog versterking om boven in mee te kunnen draaien

    we trainen nog t/m 10 juni

    donderdags van 18.30 tot 20.00

    we horen graag van je

    groet Ramsay

  • Rob Hagg

    Hallo Kim,

    Komt dat mooi uit dat jij een club zoekt in de regio en dat je ook nog wil keepen.

    Ik ben trainer van de mooiste club van allemaal met de leukste meiden.Ons dames team bestaat nu 1 jaar.

    Onze doelstelling is gaan tot de laatste minuut en met ze all knokken om de punten.

    De groep is erg enthousiast. We trainen nog tot donderdag 10 juni.

    Op dit moment alleen nog op donderdag.

    Buiten het voetbal organiseren we allerlei leuke dingen en gaan de meiden ook vaak stappen.

    Wil je een keer komen kijken of mee trainen laat het me dan even weten onder 06-28936136.

    Ik hoop op je reactie.

    met vriendelijke groet Rob Hagg

    P.S. kijk ook op de site: www.vvhaagsehout.nl

    Bij de afdeling dames.

  • Rob Hagg

    Hallo Kim,

    In mijn vorige mail stuurde ik een mailbericht met de tekst “dat je ook nog wil keepen” sorry dit bericht was voor een andere dame die ik ook heb aangeschreven.

    Maar je bent ook als speelster zeer welkom bij onze club.

    Wil je gewoon een keer mee trainen om te kijken of het wat is laat het me dan even weten mijn 06 is 0628936136 of mail me robhagg@ziggo.nl

    Op die manier leer je ook de meiden kennen en de club.

    Alles is vrijblijvend.

    Hoop je met deze en vorige mail enthousiast te hebben gemaakt.

    Met vriendelijk groet, Rob Hagg

  • Rob Hagg

    Hallo Kim,

    Daar ben ik weer? Zie eerdere mail.

    Heb je al wat gevonden? We zij nog op zoek naar versterking.

    Zo niet zou je dan donderdag niet een keer willen mee trainen.

    We trainen om 18:45 uur. De club heet Haagse Hout en is gelegen in Mariahoeve. Zie website www.vvhaagsehout.nl

    Laat aub wat van je horen.

    Met vriendelijke groet,

    Rob Hagg

    mail: robhagg@ziggo.nl

  • sylvana

    Hoi Kim,zag je oproep staan via google..Is alweer van een tijd geleden,maar heb je inmiddels al een club gevonden ?

    Wij starten namelijk 2 nieuwe team, 1 op zaterdag en 1 op zondag bij RKSV GDA

    Voor meer info kijk gerust op www.gdadames.nl of mail mij: sylvanakwakernaak@hotmail.com

    Groetjes Sylvana

  • louise

    hallo ik ben Louise ik ben 24 jaar en wil heel graag weer gaan voetballen

    ik heb het vroeger altijd gedaan en wil het heel graag weer oppakken.

    heb geen conditie maar wil heel graag weer gaan voetballen.

    wie wat waar kan mijn adviseren

    alvast bedankt

    Louise

  • m-coordinator@overbos.nl

    Hallo Louise,

    Sv Overbos uit Hoofddorp (tussen Amsterdam en Den Haag in) kan ook altijd nog vrouwen plaatsen. Overbos heeft 3 vrouwenteams en afhankelijk van je niveau en bedoelingen zijn er mogelijkheden voor in elk geval het recreatieterrein Vrouwen 3 of mogelijk voor de selectieteams Vrouwen 2 of misschien zelfs 1. Alle drie de teams trainen 2x per week op di en do en spelen op zondag.

    Mocht je meer willen weten, dan kun je even contact opnemen: mcoordinator@overbos.nl

    Een proeftraining kan altijd.