Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht: wedstrijden voor MB1/MA1

  • Rene

    Hallo,

    Wij hebben nog een tweetal vrije zaterdagen te vullen, dus wie wil of kan, wij horen graag van jullie:

    Zaterdag 1 mei: in verband met vakantie en dus veel afwezigen zouden we het leuk vinden om tegen een ander team (met wellicht dezelfde problemen) 7 tegen 7 (of 8 tegen 8) te voetballen. Wij hebben een mooi pupillenveld (met lijnen en al), welke omstreeks 14:30 beschikbaar is voor een vriendschappelijke wedstrijd, van circa 2x 35 minuten.

    Zaterdag 8 mei: dan weer als elftal op pad, het kan eventueel bij, maar we zijn niet te beroerd om naar jullie te komen (mits niet echt te gek ver).

    Neem gerust even contact met ons op voor meer informatie of planning, hetzij via mail of via telefoon: 06-51828525. Bekijk anders even onze site www.odijkmeiden.nl

    Met vriendelijke groet,

    René van Veldhuijzen

    Trainer MB1

    Sport Vereniging Odijk (UT)

  • Karen Segers

    Hoi,

    Ik las je berichtje en ik zag dat jullie MA er wel mocht zijn. Wij zijn ook waarschijnlijk nog wel op zoek naar vriendschappelijke wedstrijden vooral na het seizoen. Wij spelen 1e klasse in district zuid 1. Maar ik zou niet zo meteen kunnen zeggen of het door zou kunnen gaan ik ben maar een speelster en geen organisator. Maar ik denk dat het leuk is als onze A een keer tegen jullie A kan spelen. Voordat alles geregeld kan worden moet ik natuurlijk wel even met mijn leider spreken. Heb je nog steeds intresse laat het me dan weten karensegers2@hotmail.com.

    Groetjes Karen Segers Were Di MA1

  • René

    Hallo,

    Het duurt weliswaar nog eventjes, maar we zoeken toch alweer naar geschikte en enthousiaste tegenstanders voor het einde van dit seizoen (maar wellicht ook tussendoor, mail ons gerust). Het gaat erg goed en we zullen hoogstwaarschijnlijk wel bij de eerste drie eindigen in ons eerste jaar als MA, dus wellicht dat we volgend seizoen als Dames Senioren aan de slag zullen gaan. Tegenstanders die we zoeken zijn Senioren uit de vijfde tot en met de derde klasse (zaterdag/zondag). Het kan de volgende data betreffen:

    Zondag 8 mei (richttijd 14:00 uur) thuis of uit

    -

    Woensdag 11 mei (richttijd 19:00 uur) thuis of uit

    -

    Zaterdag 14 mei (richttijd 14:00 uur) thuis of uit

    -

    Woensdag 18 mei (richttijd 19:00 uur) thuis of uit

    -

    Zaterdag 21 mei (richttijd 14:00 uur) uit

    of

    Zondag 22 mei (richttijd 14:00 uur) thuis of uit

    -

    Woensdag 25 mei (richttijd 19:00 uur) thuis of uit

    -

    Woensdag 1 juni (richttijd 19:00 uur) uit

    Genoeg om uit te kiezen en hopelijk resulteert het in voldoende reacties.

    Met sportieve groet, René

  • René

    Bedankt voor alle reacties, de planning is geheel rond!!