Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leuk damesteam gezocht in Amsterdam!

  • Kim

    Binnenkort verhuis ik naar Amsterdam en ben daarom op zoek naar een sportief, leuk en gezellig damesteam. Ik heb 8 jaar gevoetbald in dames 1, waarvan de eerste 5 jaar midmid en de laatste jaren spits/rechtsbuiten. Afgelopen jaar heb ik niet gevoetbald, maar ik kan niet zonder, vandaar dat ik weer op zoek ben naar een leuk team.

    Ik hoop dat iemand me verder kan helpen!

    Groetjes Kim

  • Sandra

    Hallo Kim,

    leuk dat je binnenkort naar Amsterdam verhuist en je weer zin hebt om te gaan voetballen. Ik speel zelf bij zaterdag dames 1 bij WV-HEDW (Amsterdam Oost) en mijn team is nog op zoek naar nieuwe speelsters. We spelen vijfde klas en zijn een gezellig team van alle leeftijden (22-45). Op woensdagavond trainen we van 19:30-21:00. Je bent van harte welkom om eens langs te komen en mee te doen.

    Groet,

    Sandra

  • Wessel van Keulen

    Hallo Kim,

    Welkom in Amsterdam .

    Ik ben actief bij DSOV Vijfhuizen onder de rook van amsterdam.

    Spelen met Dames1 4e klasse en zoeken nog 3 dames voor een dames 2 op te starten in de 5e klasse.

    Trainen momenteel op maandag en woensdag van 21.00-22.00 dat zal volgend seizoen iets vroeger zijn.

    Je mag vrijblijvend mee doen als je wilt.

    Grt Wessel

  • Duncan

    Hallo Kim,

    Ik ben team manager bij Unicum in lelystad. Wij hebben ook dames nodig voor ons 1e elftal, op dit moment komen er al enkele speelsters vanuit Amsterdam die bij ons spelen.

    Wij trainen op maandag en woensdag avond van 20.30 tot 22.00 uur. Je bent altijd welkom om een keer mee te trainen en te kijken of je het wat vind.

    Groet,

    Duncan

  • harry pijnenburg

    fc Driebergen vrouwen 1 op 3 mei 2014 kampioen geworden in de 4e klasse is op zoek naar speelsters.

    Wil jij het volgende seizoen in de 3e klasse spelen met een leuk en gezellig team dat ook met inzet en beleving hun wedstrijden wint, reageer dan.

    De trainingen zijn op dinsdag en donderdag, en de wedstrijden op zaterdag.

    Wil je een keer mee komen trainen dan kan dat, de trainingen beginnen om 20.00 uur. tot 21.30 uur.

    Wil je iets lager spelen dan kan dat ook , want ook vrouwen 2 is nog op zoek naar speelsters.

  • LL

    Hoi Sandra,

    Zoeken jullie nog steeds dames?

    Groetjes