Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Damesvoetbal voor 40+

  • B42

    Ik ben een dame van 42 en heb zoveel plezier in voetbal, maar zijn er wel dames rond de 40 die nog voetballen??? Of ben ik de enige gek ;-) Ik woon in Noord Holland in de buurt van Alkmaar en zoek me helemaal suf naar dames die al wat ouder zijn die ook graag (willen) voetballen, maar kan ze niet vinden, misschien op deze manier? Groetjes

  • Saskia71

    Ik vraag me hetzelfde af :). Ik ben een sportieve dame van 42 jaar en op zoek naar een (zaal)voetbalteam. Ik woon tussen Haarlem en Amsterdam en hoop via dit berichtje een gezellig damesteam te vinden.

  • m-coordinator@overbos.nl

    Hallo Dames,

    Sv Overbos uit Hoofddorp (vlakbij Haarlem en Amsterdam) probeert voor elk meisje of vrouw voetbal te kunnen aanbieden. Een van onze vrouwenteams: Vrouwen 3 lijkt voor jullie een ideaal team. Vrouwen 3 is een team voor vrouwen die gewoon graag willen voetballen voor hun plezier, of je nou 20 bent en niet zo goed kan voetballen of 40 en het nog zo graag doet. De jongste speelster is 19 en de oudste 43. Trainen kan 2x per week op di en do van 20:30 - 22:00 uur.

    Mochten jullie interesse hebben, neem gerust contact op: m-coordinator@overbos.nl

    Een keertje meetrainen kan altijd.

    Groetjes,

    Jarno Roubos

    Coördinator Meiden- en Vrouwenvoetbal sv. Overbos

  • kit

    Zijn jullie nog steeds op zoek?

    Ik wel nl.

    Omg Amsterdam

    Kitty

  • Margreet

    Hallo dames,

    Wij zijn in Amsterdam en omstreken bezig een 35+ competitie op te richten voor 7 tegen 7 speelsters. Met de KNVB proberen we deze veteranen competitie per volgend seizoen te starten. Tot nu toe bestaat een dergelijke competitie niet en we willen dat graag veranderen!

    Hebben jullie daar misschien interesse voor?

    Margreet

  • Wendy

    Hoi,

    Ook ik (36) ben een beetje rond aan het kijken naar een team. Heb jij ondertussen al wat gevonden?

    Gr.

    Wendy

  • ilse

    Ik weet niet of je al een club gevonden hebt ondertussen, maar op 4 maart hebben we een bericht gepost over het opzetten van een vrouwencompetitie 35+ in Amsterdam e.o. Die 35+ moet je niet te letterlijk nemen, maar is bedoeld om een echte KNVB competitie voor niet 35- vrouwen op te zetten. Het gros verwacht ik zal daar wel enigszins boven zitten (ben zelf 49). Overigens gaan we gewoon in sept. van start met die KNVB competitie.

    je bent vna harte welkom om je daar bij aan te melden, als individu (dan zoeken we er een team bij), of -als je ondertussen al in een team zit- als team.

    groete, ilse

  • Kit

    Die 7x7 lijkt me leuk. Ik ga daar sowieso een mail naar sturen, verder heb ik helaas niets kunnen vinden.

    Grt