Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WV-HEDW dames 1 (Amsterdam) zoekt speelsters

  • WV-HEDWDames1

    Dames 1 van WVHEDW in Amsterdam Watergraafsmeer kan nog enkele speelsters gebruiken voor ons gezellige team. We spelen in de 5e klasse KNVB in en rond Amsterdam. We trainen op woensdagavond en de wedstrijden zijn op zaterdag. Wil je meer informatie of een keertje komen meetrainen, mail dan naar nitahoogenhout(at)gmail.com of (06 4000 5004).

  • Nourviany van Doorn

    Hee! Zoeken jullie nogsteeds speelsters? Het lijkt me erg leuk om mee te trainen :) zou ik misschien woensdag mee kunnen trainen? Zoja hoelaat trainen jullie? Groetjes, Nourviany

  • Susanne

    Hoi Nourviany,

    Kom een keer meetrainen om te kijken hoe je het bij ons vind.

    De training begint as. woensdag 28 aug. om 19:30. Voor adres en route zie www.wvhedw.nl.

    In de zomer hebben zich enkele nieuwe speelsters aangemeld. Als het goed is hoor ik as. woensdag hoeveel plek er nog is in het team.

    Hopelijk tot woensdag!

    Groeten Susanne

  • Julia

    Hoi Susanne,

    Ik vroeg me af of jullie nog speelsters zoeken. Ik zou anders graag een keer mee willen trainen.

    Ik hoor het graag!

    Groetjes,

    Julia

  • Susanne

    Dag Julia,

    Dank voor je reactie. Kom gerust een keer meetrainen!

    We trainen op woensdag om 19:30u.

    Zie www.wvhedw.nl voor de routebeschrijving.

    Tot ziens,

    Groeten Susanne

  • Felitia

    Hoi Susanna,

    Hebben jullie nog plek voor nieuwe spelers? Ik zou graag een keer mee willen trainen.

    Groeten,

    Felitia

  • Susanne

    Hoi Felitia,

    Dank voor je reactie. Ons team zit inmiddels vol en we hebben twee mensen op de reservelijst staan. Wanneer je het geen probleem vind om voorlopig ook deze reservelijst te staan, kun je gerust mee komen trainen om te kijken hoe je het bij ons vindt. Ons zondag dames 1 team kan nog wel speelsters gebruiken. Dus mocht je op zondag wedstrijden willen spelen kun je contact opnemen met Saar (saarpostma@hotmail.com).

    Wie weet tot ziens bij WVHEDW!

    Groeten, Susanne